Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Bina Paint (Syarikat Muslim) : Peneraju cat gelanggang sukan

Bina Paint (Syarikat Muslim) : Peneraju cat gelanggang sukan

Jika anda ada perniagaan dan produk Muslim yang hendak viralkan sila WhatsApp >Klik Disini<

Untuk carian produk Muslim
sila masukkan carian anda di bawah



Bermula sejak 2006 sebagai  kontraktor awam, syarikat BINA INTEGRATED INDUSTRIES SDN BHD mula menceburi bidang kepakaran untuk membina gelanggang-gelanggang  sukan seperti tenis, futsal, badminton,   takraw, dll.

Selepas beberapa tahun kemudian, syarikat ini telah berjaya menjadi pengeluar bahan-bahan kimia binaan termasuklah cat gelanggang sukan yang tahan lasak dikenali sebagai BINA DURACOURT.

Produk berteknologi hijau ini diperbuat daripada bahan polimer  akrilik yang menjadikannya tahan lasak bagi semua keadaan cuaca dan juga tahan lama.
Pengiktirafan telah diperolehi daripada SIRIM sebagai produk Eko-Label bagi katogeri cat bertekstur untuk warna biru, merah dan hijau yang merupakan satu-satunya di Malaysia.
Jika berminat nak dapatkan cat jenama Bina Paint atau menjadi pengedar sila WhatsApp , klik button dibawah

Produk ini juga tersenarai di dalam Senarai Bahan Binaan Tempatan oleh Perbendaraan Malaysia yang wajib digunakan bagi projek-projek Kerajaan Persekutuan, Negeri dan Tempatan.

Cabaran utama yang dihadapi semasa  permulaan proses Penyelidikan dan Pembangunan produk  ini ialah untuk menperolehi formulasi bagi menyesuaikan keadaan iklim tempatan yang mempunyai suhu yang tinggi dan dengan tiba-tiba apabila hujan yang lebat mengakibatkan penurunan suhu yang mendadak.

Kini produk BINA DURACOURT merupakan produk paling popular kepada pelangan-pelangan yang mempunyai  gelanggang sukan sama di dalam bangunan atau di tempat terbuka.

Post a Comment

0 Comments

Popular Posts

.